Trasa S17 – ODCINEK 1
Na zdjęciach widoczne jest betonowanie „płyty wiaduktu” przy użyciu 2 pomp jednocześnie, o zasięgu 33 i 47m, w celu skrócenia czasu wykonania zadania i zachowania jednolitej struktury betonu. Prace wykonywane były na pierwszym odcinku S17 między miejscowościami Parafianka i Żyrzyn, wspólnie z firmą „Mota-Engil”. Wbudowane zostało 460 m3 betonu.
Trasa S17 – odcinek 3
Trasa S17 odcinek 3 jest realizowany od granicy województw lubelskiego i mazowieckiego do obwodnicy Gończyc. Cemar (oddział Ryki) dostarcza beton dla wykonawcy – firmy „Budimex”. Na zdjęciach widoczne jest betonowanie „pali” – fundamentów pod podpory wiaduktu w miejscowości Trojanów.
utwardzenie placu pod mobilną wytwórnię betonu dla firmy CEMEX
CEMAR dostarczał beton klasy C12/15 dla firmy CEMEX, na utwardzenie placu pod mobilną wytwórnię betonu, która będzie wykorzystywana przy budowie drogi ekspresowej S17. Beton wbudowywał dział „CEMEX INFRASTRUKTURA”. Jest to beton tzw. „wałowany” czyli po ułożeniu go przez rozsiewacz i zawibrowaniu został następnie uwalcowany, co zwiększyło jego zagęszczenie i wytrzymałość.